Fagyos napok


























Megjegyzések

Nagyon szépnek találom ezeket a "fagyos" képeket! Több olyan képet is láttam az összeállításban, melyek kiemelkedően jó színkombinációkat tartalmaztak!
Gratulálok a szép felvételekhez, és egyúttal boldog új évet kívánok az egész Családbak!
Üdvözlet: Szabó Zoltán, Győr
Nekem is tetszenek a fagyos fotók,élvezettel nézegettem. Gratula!
Malgorzata Ingstad üzenete…
Lovely images, Eva. All the best in 2012!
Teva oldala üzenete…
Kedves Zsuzsi és Zoltán!

Nagyon köszönöm, hogy ellátogattatok az oldalamra, és véleményeztétek. Ez egy nagyon különleges nap délutánja volt. Jól "megfagytam", de élvezet volt fotózni!
Köszönöm mégegyszer és én is BUÉK nektek és szeretteiteknek.

Szeretettel: Pappné Éva
Teva oldala üzenete…
Thank You dear Mária! Happy New Year!